Followers

Thursday, July 7, 2011

Exista viata dupa...despartire

       Au trecut vreo 2 luni daca nu chiar mai mult de cand nu mai sunt cu Alex. Si iata ca minunea s-a petrecut. Nu spun ca nu il mai iubesc pentru ca intotdeauna va fi ceva in sufletul meu pus deoparte pentru el, dar pur si simplu am putut sa inchei definitiv. Viata e frumoasa si totul incepe sa fie cat de cat normal si cu tendinte de fericire..Am oameni dragi aproape, am o noua prietena -pe Silviana- langa mine pentru a rade si am activitati ce-mi ocupa aproape intregul timp. Iata si ultimele noutati.
     Am pe cineva in viata mea si ma face sa fiu fericita dar si echilibrata din multe puncte de vedere. Nu stiu daca va fi sau nu ceva serios dar sanse sunt. De marti am un job care-mi place la nebunie. Sunt merchandiser in Metro Baneasa si cu toate ca la intalnirea de marti cu Silviana am ras crezand ca cine stie ce ma asteapta, iata ca am colegi super ok, un sef hazliu - culmea mi-e si iubit :)))- si lucrez noaptea asa ca nu am probleme cu trezitul de dimineata. Me happy. Luna viitoare ma voi muta in alta garsoniera pentru a incheia definitiv povestea cu trecutul. Nu am mai plans dupa Alex de ceva timp asa ca mi se vindeca ranile..Sper ca sunteti bine..Mi-e dor de voi..Pupici
      

No comments: