Followers

Friday, January 28, 2011

     Ieri a fost ziua mea..a 25-a la numar..am avut parte de o petrecere restransa ca numar de invitati dar cu prieteni adevarati (cred eu)..it was all about me..asadar m-am bucurat de un tratament VIP din partea lui Alex..ondulat parul, ales hainele de petrecere- nici prea fancy, nici prea de stat in casa-, pregatit masa si casa..am fost in centrul atentiei si m-am simtit ca nici in alta data..Va las cu cateva imagini ca sa va faceti o idee despre ce v-am vorbit..Si pana nu uit astept si parerea voastra despre cum imi sta cu noii mei ochelari (primiti de la Fashion Doctorita mea preferata)..Punga cu bunatati e tot de la ea.




 

12 comments:

Miuri said...

La multi ani! clar, iti sta bine :) :*

yoana said...

multumesc..ma bucur ca iti place cum imi sta cu noii ochelari..pupici

A.M. said...

la multi ani!!
bomboanele cu ambalaj albastru sunt cu prune?

Anonymous said...

abyyyy, iubita mea, vino la cine te iubeste, nu mai sta cu dementii astia:)) manca-o-ar mama PA ea DA fata:)) imi e dor de voi si sper sa va gasesc asa veseli mereu si sa citesc multumirea pe chipurile voastre. Va pup si va iubesc si din suflet va doresc numai bine!!!
cu drag,
Mada!!!!!

yoana said...

merci..cele in albastru au bucatele de prune in interior, cele in visiniu au visine si lichior, cele cu galben dreptunghiulare sunt numai din ciocolata, iar cele motate si rosii sunt cu ulei de cocos asa ca am stat departe de ele spre bucuria sotului..:)) sunt alergica la tot ce deriva din cocos

yoana said...

o fac cadou si ti-o trimit la ct..dar vezi ca e racita si trebuie si spalata..:)) te pupam si ne e dor si noua de tine..

Anonymous said...

cocos!!!!trimite-le la cta:)) ma bucur de cadourile pe care le-ai primit si ce ma mai inveseleste acu, totodata facand-ma usor nostalgica este paharul cu winnie the pooh, de la camin, ce dor imi e , atat de dooorrrrrrrrrrrr!!!te pup si o sa te iubesc mereu!!!Mada

yoana said...

:)) stai linistita..au fost digerate de mult de alex..paharul ala imi place super tare..ce vremuri in camin..pe vremea cand eu fumam si beam cola..:))) devii romanticoasa ca o baba aflata la pensie

A.M. said...

sunt foarte bune alea cu prune. mie mi-a adus o prietena de la chisinau de vreo 2 ori si eram in extaz. si mai sunt unele cu multa nuca, foarte bune :D

yoana said...

mmm..yummy...mi-ai facut pofta..:P

fashion doctor said...

draga mea Ioana!ma bucur foarte mult ca ti-a placut micuta mea atentia.iti sta foarte bine cu ochelarii,zau,ma bucur!te pupic si te imbratisez cu drag.stella

yoana said...

ma bucur ca te-am cunoscut..si merci pentru tot..te pup si te imbratisez si eu cu drag..