Followers

Sunday, January 23, 2011

     Sa va spun cum arata saptamana viitoare in agenda mea..Luni examen (master ), joi 2 examene (facultate + master- ultimul fiind greu), vineri examen, (facultate), sambata examen (idem), luni 2 examene (cel de la master fiind the hardest), marti examen + proiect, miercuri examen (facultate), vineri examen (master) si sambata iar examen..Ce parere aveti?
     By the way are sens sa va spun ca nu am chef sa invat pentru cel de maine? Sau ca visez la o bulgareala in zapada alba abia depusa in fata blocului? Probabil ca nu..Voi cum faceti sa invatati in vremuri de stres?
      Pupici si multumesc din suflet tuturor celor care imi sunt followers si nu numai..

4 comments:

Anonymous said...

Bafta, bafta, multa, multa bafta!!!!Sunt sigura k sesiunea o sa treaca cu bine si cu rezultatele mult asteptate!!!Te-am pupat si spor la invatat!!!
Mada

yoana said...

de as avea pe cineva sa ma puna sa invat si sa stea ca un stress pe capu meu probabil..asa nu am chef de invatat, mi-e tot timpul somn...ma simt obosita..te pup.//

Miuri said...

pfff... nici nu ma pot gandi!! te cred ca ai chef de bulgareala:)

yoana said...

:)) ma bucur ca mai e cineva cu chef de bulgareala..:*