Followers

Saturday, January 22, 2011

     Inca 5 zile si implinesc 25 de ani..Si ce cadou mai frumos as fi putut primi daca nu doua examene? :)) Asadar joi voi avea un examen dimineata si unul la ora 17. Nu stiu ce mi-as dori cadou..Poate doar la fel de multe mesaje si apeluri ca de sfantul Ion..Sau poate sa am oameni ce tin la mine aproape..Vreau sanatate si cat mai putin stress..In rest ii las pe cei de langa mine sa decida ce cadouri sa imi ia..



  P.S   Am intrat azi din curiozitate pe blogul Fashion Doctoritei si dupa ce mi-am dat eu ca de obicei cu parerea despre cum ii statea cu noii ei ochelari. Ce sa o mai lungesc cu vorba..Mi-a daruit o pereche de ochelari negri exact ca ai ei (si exact cum vroiam sa imi iau cam din vara) numai buni pentru a-i purta la facultate sau cand va scriu aici..Mai multe despre ochelarii mei negri gasiti aici
   Pupici tuturor (mai ales ei) si va doresc multa fericire.

4 comments:

fashion doctor said...

Ioana,sper sa te bucuri de ochelari.poti sa-i pui lentile pentru vedere sau de soare.sa mi scrii cand le primesti.mai vorbim.te pup.Si bafta la examene!!!

yoana said...

Saru mana..o sa mi-i fac de vedere..multumesc pentru tot..te pup si eu..

Scarlet said...

La multi ani! Si la mai multe postari! :D

yoana said...

merci mult de tot..promit ca dupa sesiune voi posta mai des..pupici