Followers

Tuesday, March 29, 2011

Duminica...

       Stiu ca e cu intarziere, dar ieri a fost o zi de spital (iar cu mama pentru confirmarea confirmarii diagnosticului pus in urma accidentului), bocete ca m-am tuns prea scurt si in final o tura scurta de shopping..Finally am fond de ten si tus (ambele luate de mama :D)

 |Am văzut| ca s-a facut iar frig :( , schimb de mame si alte emisiuni boring (era mama la mine)
| Am ascultat| reprosuri cum ca nu mananc suficient, ca nu sunt perfecta -toate din partea mamei
|Am cititmailuri, bloguri si discutii de pe FB
|Am facut| mai nimic..doar 3 ore pe drum cu trenul, o tura de Real si cam atat
|Am mancat|vreo 2 sandwichuri, un snitel cu varza dulce la cuptor
|Am băut| apa plata
|Am gândit| ca vreau la MAREEEEE
|M-am bucuratca mi s-a amintat ca sunt iubita
|M-am enervat| mai are sens sa spun de ce? a fost mama la mine :)))
|Mi-am dorit| sa am casa mea, sa am o masina, sa am un dressing plin de haine si pantofi inalti
|ClickFacebook, Bloguri, mailuri
|M-am mirat| nu prea ma mai mira multe in tara asta.


Pupici

No comments: