Followers

Thursday, March 31, 2011

Hunger Management Training

       Sa tin dieta dupa ureche e clar ca nu mai merge in cazul meu. Am incercat degeaba sa nu mai mananc dulciuri (nu ca as fi mancat multe) sau sa mananc doar pana in ora 6. Mersul pe jos nu m-a ajutat nici el prea mult. De cand tin dieta (mancand foarte putin, pe cuvant) am slabit doar 1.5 kg. Rusinos. Da stiu ca nu mai fumez si poate ca si de aia slabesc cu viteza melcului strivit de tren, dar chiar asa putin nu ma asteptam. Uff fir-ar el de organism lenes. Nu o sa va mint spunand ca iubesc sa alerg pe banda ca un soarece, sau ca visul meu e sa alerg in nu stiu cate minute 100 de kilometri. Nu mi-a placut cred ca niciodata sa fac sport. Exceptia a fost in gimnaziu cand jucam baschet cu baietii din clasa, sau in clasa a 7-a cand alergam foarte repede la sprint. Ehheee cum acele vremuri au apus de mult iata ca azi imi place sa inot cu orele, sa alerg pe role si sa merg pe bicicleta. Sa nu ma intelegeti gresit. Imi plac activitatile in aer liber gen ping pong, badminton sau plimbari pe munte. Doar ca nu ma vad facand fitness sau yoga sau altceva. Si pentru ca vreau sa SLABESC iata ca ieri m-am lasat convinsa de Copila blonda (http://siblondelegandesc.ro/2011/03/30/prima-saptamana-de-ce-ti-e-frica-nu-scapi/ )
si m-am decis sa ma inscriu in programul celor de la Tnuva- Hunger Management Training. 
      Programul tine 5 saptamani. Fiecare saptamana va aduce noi task-uri si noi provocari. Eu voi primi primele task-uri pe 3 aprilie. Am emotii dar stiu ca fac ceea ce trebuie. Vreau sa slabesc cel putin 10 kilograme si fiti atente ca voi posta saptamanal cel putin un filmulet. Pupici
Mai multe detalii  aici  tnuva
 

No comments: