Followers

Tuesday, March 29, 2011

Posta romana

     Stiu ca v-am mai spus ca urasc Posta Romana. Si iata si de ce. Eu nu am buletin de Bucuresti, iar sa ma duc pana la Buzau pentru a pune cateva cadouri la posta mi se pare aberant. Asadar cadourile de la giveaway, precum si cadoul pentru Alexandra Patesan (ti-am trimis cadoul si mi s-a intors din acelasi motiv) pe care le pusesem saptamana trecuta la posta in Bucuresti iata ca am fost rugata sa le depun inca o data de la posta din Buzau. Motivul? Adresa de Buzau din buletin. De aceea imi cer scuze si pana joi il voi lua pe sus pe Alex si il voi pune pe el sa le depuna la posta din nou..
     Sper sa nu va fi suparat pe mine. Nu am uitat de cadouri, si imi pare foarte rau ca au intarziat..Pupici.
P.S Va urma un concurs cu bijuterii..:D

 

No comments: