Followers

Tuesday, March 29, 2011

review

     V-am spus ieri ca m-am pricopsit cu un fond de ten. Fond de ten luat de la metrou- Piata Iancului-, cu 15 lei. Nu eram sigura ca e bun de ceva sau ca nuanta e buna pentru tenul meu. Iata si ce cred eu acum despre el.

Nuanta:  desi e deschisa, eu cred ca mi se potriveste
Acoperire:  as spune ca medie, dar voi reveni peste o saptamana sa va spun daca e sau nu asa
Plusuri: este intr-un tub prevazut cu o pompita- ceea ce presupune o dozare optima
- este nevoie de foarte putin fdt ca sa iti acoperi intreaga fata
- are 50 ml ceea ce inseamna ca imi va ajunge o buna perioada de timp
- are un miros placut si discret - ceva gen nivea pe vremuri
- lasa fata moale si este bun ca baza de machiaj, fardurile aderand mai bine
- dupa parerea mea are efect luminator asupra tenului 
- pretul este de asemenea un plus
- nu se transfera pe ecranul telefonului si nici pe rama de la ochelari
- nu da impresia de masca si nici nu imi transpira fata (big plus)
Minusuri   de completat poate saptamana viitoare :)))

    L-as mai cumpara   sa speram ca da..




     Voi l-ati folosit? Sau ati folosi?

No comments: