Followers

Wednesday, March 30, 2011

Tag me dear..again

      Am rezolvat sa zicem o parte din ce aveam pe lista de to do de azi..Ba m-am intalnit pe fuga si cu doua super fete - Georgiana si Anca. Aveam cadouri sa le dau. Anca e o mamica foarte tinerica- sincer ma asteptam sa para mai matura, dar are fata de ghidusa-, si foarte pusa pe sotii pentru ca m-am trezit si cu un martisor (cu intarziere din vina mea), dar si cu o cafea de la Mc Donald's. Ei lasa ca ma revansez eu cat de curand pentru asta..:) Georgiana e o fata finuta pe care nu ai cum sa nu o vrei de amica. Trebuie sa recunosc ca eu nu vorbesc prea mult atunci cand nu cunosc o persoana, dar cu cele doua noi amice nu am avut aceasta problema. Era o atmosfera prietenoasa de parca ne stiam de cand eram mici..:)) Sper ca v-am facut o impresie buna fetelor .. Acum sa revenim si la tag. E primit de la Georgiana si nu aveam cum sa nu raspund iar la intrebari. Ce vreti? Nu ma pot abtine :))

1. Ce te face sa-ti lingi degetele?



2. Ce-ti incanta ochii?





3. Ce-ti place sa atingi?


4. Ce mirosuri te incanta?



No comments: