Followers

Thursday, February 17, 2011

Bad experience

    In weekendul trecut am fost acasa la Buzau. Stiti asta cu siguranta. Ce nu stiti e ca am fost in centru la Winmarkt ( un complex comercial de pe cand era bunica tanara) la B&B Collection ca sa imi iau in sfarsit un fond de ten. Magazinul e in forma de u cu standuri din sticla pe mijloc.. Cam asa cum e si cel din Unirea Shopping Center. M-am dus direct la standul Seventeen ca sa vad daca au fdt recomandat de Modniza. Sunt patru vanzatoare care au ca sarcina barfa.
    Erau stranse toate patru ciorchine in fata panopliei cu produse L'Oreal si discutau despre nu stiu ce clienta care trecuse pe acolo. Ma uitam dupa ce-mi trebuia cand am vazut ca se uitau la mine analizandu-ma din cap pana in picioare. Parca eram la expozitie. M-am enervat si am iesit. Am trecut la standul de vis-a-vis. Si aici aceeasi poveste doar ca mult mai ampla. Domnisoara boita cu produse comercializate la ei in magazin (de aia nu sunt testere la indemana clientilor) nu doar ca se uita la mine de parca abia iesisem din canal, ci a mai avut si obraznicia sa ma ia la misto. I-am cerut un tester de fdt de la Seventeen, a zis ca nu are dar ca imi poate arata pe un carton ce nuante are (come on- pai cum sa compari ce apare pe un carton cu ce iti apare pe fata tie??), ci a fost de-a dreptul nesimtita atunci cand am intrebat-o cat costa. Mie una nu mi se pare ceva deplasat. Vroiam sa iau mai multe produse dar cand m-a intrebat daca sunt sigura ca vreau sa cumpar fdt si mi-a aplicat si o privire de genul nu ai tu atatia bani mi-a pierit orice chef de cumparaturi. Ma tot intreb pe ce criterii sunt unele vanzatoare angajate? Cu cat esti mai acritura cu atat ai mai mare salariul? Sau cum se face?
     Nu mi-am mai luat nimic si uite asa am mai sters doua magazine de pe lista mea de vizitat.
    Voi ati avut asemenea probleme? Cum ati reactionat?

4 comments:

Lucia Popa said...

Hm..!
Ce cretine !
Eu nu am avut probleme de genul pana acum,din contra mi se ofera .. : "Incearca si asta" .."Aplica-l pe fata,nu pe mana ! " Sfaturi,chestii folositoare,sunt foarte amabile si dragute in general !

yoana said...

si eu cand am mers la shopping in bucuresti..in buzau e alta treaba..e al nu stiu catalea caz de intalnire cu asemenea specimene..

Denisa said...

mie vanzatoarea perfecta mi se pare ca e aceea care intreaba: va pot ajuta cu ceva? atat!
cele care spun: mai am si de asta si de asta, ce cautati, pentru cine, ma seaca!
si stiu ca incearca sa fie dragute, dar mie nu imi plac, ma streseaza.
deci daca nu are nici o treaba cu mine, ma intreaba doar la inceput daca ma poate ajuta cu ceva?, e totul okei:d

yoana said...

draga denisa acum depinde..sunt de exemplu cele de la meli melo care sar pe tine sa te intrebe daca vrei ajutorul lor inca dinainte de a intra bine in magazin..cele care sar ca au nu stiu cate alte sute de produse mi se par cam disperate sa vanda deci le evit..:))) sunt o clienta dificila, nu?