Followers

Tuesday, February 8, 2011

Neatza.

     Cine crezi ca este personajul din stanga? Asta dupa m-a intrebat o amica aseara intr-un mail. Evident raspunsul meu a fost ca e vreo gospodina cu parul neingrijit care se grabea sa ajunga la locul de munca. Ei bine nu. Am avut dreptate doar partial. Cucoana din stanga nu e de fapt cucoana si cel mai antipatic bucatar din istoria omenirii (dupa parerea mea) si anume Vladut de la Neatza cu Razvan si Dani. Iata 5 motive pentru care mie mi se pare antipatic

1. Parul. Un bucatar celebru sau nu ar trebui sa stie ca parul trebuie tuns (in cazul barbatilor), prins- in cazul femeilor sau macar tinut in frau de un batic/sapca/fes/caciula/broboada/elastic de par. Oare nu i-a spus nimeni ca aceasta coafura cu varfuri intoarse cu placa in exterior il face sa arate ca un gay? Scabros.
2. Igiena. Ok nu voi spune ca ar trebui sa poarte manusi de unica folosinta ca e bucatar nu chirurg, dar eu una nu l-am vazut nici macar o data spalandu-se pe maini. Poate ca ce gateste el acolo se mananca la finalul emisiunii sau poate nu, important e ca mesajul transmis zilnic e "gatitul fara spalarea in prealabil a mainilor e ok". Si atunci ne mai miram de ce ne apar bube, de ce luam virusi sau de ce numarul cazurilor de hepatita creste anual?
3. Hainele.  Voi ati vazut ce haine de muiere de la tara a carei singura activitate e statul la coada sapei are? Nu-mi inchipui ca e careva care sa gateasca in haine de firma, dar din cate am vazut eu pe la diverse emisiuni culinare din strainatate toti bucatarii au hainele protejate de un sort de bucatarie si au bereta pe cap. La asta toate scamele si tot praful de afara e aruncat pe ce gateste.
4. Atitudine. Mi se pare cel mai libidinos om, cel mai scarbos..Are ceva ce nu-mi place. Am amici gay super simpatici. Asta cand incepe sa vorbeasca ma scarbeste total. Isi tot da pletele alea pe spate parca-i cocota masculina. WTF man..Sa-i spuna producatorii ca e barbat, pentru ca eu cred ca a uitat acest amanunt de foarte mult timp.
5. Mancarurile. Cine il crede pe asta in stare sa gateasca cu adevarat ce prezinta el? Eu cred ca toata mancarea e luata de la vreun restaurant si apoi se lauda acest libidinos ca vai ce reteta a mai pregatit el. Toate-s gata facute cand incepe el sa le prezinte.
   Uff gata m-am descarcat..De cand vroiam sa va impartasesc parerea.
Pe bune nu vi se pare ca arata exact ca o cucoana abia venita de la cumparaturi din piata?

4 comments:

Denisa said...

sunt de acord cu tine:))

yoana said...

ma bcur ca mai sunt si alte persoane care nu sunt wow dupa el..:*

Lucia Popa said...

=))) LOL !!! Ce dreptate ai ! Deci pare woman 99 % ! :))

yoana said...

=)) cand era mic cred ca purta rochiile mamei lui :))