Followers

Wednesday, October 27, 2010

         Am dat de curand peste un site de decoratiuni foarte interesant. Ma uitam in speranta ca voi gasi cateva idei de cum sa fac sa imi scot din anonimat caloriferele din garsoniera, dar si cum sa maschez tevile din baie. Probabil ca multi dintre voi ar vrea sa nu mai vada cand intra in casa caloriferul vechi si urat, ce are exact acelasi efect asupra starii tale ca si o ploaie in plina iarna. Ei bine ma bucur ca pot sa va spun ca au fost oameni care au gasit o rezolvare pentru aceasta problema estetica. 
Fie ca este vorba de unul asa: 
       Sau poate de unul de tipul asta:
Sau de ce nu chiar de unul din asta:
       Adevarul este unul singur..Arata rau. Orice ai face parca tot nu se integreaza in designul casei tale..Nici la mine nu merge caloriferul cu ce am in rest. Si tare mi-as dori sa pot gasi si la noi urmatoarea solutie. 


 

        Radiatoarele de mai sus fac parte din colectia Jaga (pentru camerele de copii). Eu totusi sustin ca merg si pentru un living room sau un dormitor colorat. Din punctul meu de vedere un calorifer verde aduce un plus de culoare, optimism si in timpul frigului de afara parca te poarta cu gandul la verdele campiilor. Dar nu sunt doar obiecte nastrusnice de design ci au si cateva particularitati absolut uimitoare. Astfel greutatea unui astfel de calorifer reprezinta aproape o zecime din cea a caloriferelor normale datorita continutului redus de apa; culoarea este una de calitate superioara ce rezista mult timp; nu reprezinta nici un pericol pentru copii si poate cel mai mare plus este ca pot fi considerate prietene ale mediului inconjurator, consumand o cantitate foarte mica de resurse. Temperatura degajata poate fi ajustata multumita unui dispozitiv special amplasat intr-un colt. Exista o gama foarte larga de culori dintre care puteti alege astfel incat caloriferul vesel sa se integreze perfect in orice camera din casuta voastra. Mai multe detalii puteti gasi pe http://www.trendir.com/archives/004162.html   
        Asta e una din situatiile in care imi pare rau ca traiesc in Romania si nu in America sau oricare alta tara in care tehnologia nu este in urma cu cativa zeci de ani.















 

No comments: