Followers

Monday, October 4, 2010

hello people

        Probabil multi dintre voi vreti sau aveti nevoie de reparatii in casa, de amenajari interioare sau exterioare, sau poate doar de o reparatie a canapelei lasate cadou de bunica..Eu aveam nevoie de cineva care sa-mi schimbe usa de la intrare (arata ca scapata de pe frontul afgan) si sa imi zugraveasca petele in care o fixa..Problema era ca aveam usa, aveam cativa banuti pusi deoparte (nu foarte multi) si putina incredere in anunturile din ziar sau din cutia postala. Solutia? Pai l-am angajat pe Alex impreuna cu echipa lui (ca doar nu-mi lucra degeaba chiar daca imi e barbat) si intr-o zi mi-a facut usa si peretele aferent exact asa cum imi doream..Nu mai spun ca mi-au si sters pe jos, carat sacii cu bucati de tencuiala si lasat totul curat..
       Sunt foarte obiectiva cand vine vorba de modul in care cineva imi face reparatii sau amenajari in casa..Asadar daca aveti nevoie de cineva care sa va repare mobila veche, sa va varuiasca, sa va repare peretii sau instalatiile sanitare, sa repare obiecte electrocasnice (vechi), sau cine mai stie ce nu ezitati sa il sunati si sa discutati..Numarul lui este 0767145946..Este foarte atent cand lucreaza, cere si ofera seriozitate (nu fuge cu banii, nu va ia sume exorbitante) dar mai ales este un om de cuvant.

2 comments:

Anonymous said...

Chiar as putea sa-l sun pe Alex pt orice reparatie sau e o glumita?Pot lua in serios anuntul?Multumesc

yoana said...

Da, chiar ai putea sa il suni..nu e o glumita..eu chiar vorbeam serios..