Followers

Monday, October 25, 2010

just another day in...hell

       Zi de cursuri de masterat...Mult drept financiar si mult prea multa plictiseala..Profesorul abia daca deschidea gura sa ne spuna cate ceva..Eu aveam un concert in burta..Un coleg se scarpina in nas..Multi cascau..Mai multi aproape ca dormeau..Pauze multe si dese...Informatii putine din partea noastra..Zgomot mult din partea unor lucratori..Voce abia auzita de urechile noastre somnoroase..Multe pitipoance..Multi copiii de bani gata..Multe mofturi si fite din partea unor colegi..Unu care se tot lauda ca e inspector de specialitate (ma intreb daca in Bamboo se tinea cont de asta), ca pe el nu il da afara din serviciu pentru ca are pile la sefa..Eu intrebandu-ma ce caut acolo sau daca sunt normala..Dor de el..Dor si mai mare de clatitele promise de el..Dor de jumatatea mea de pat incalzita..Dor de blog..Dor de multe si de multi..
        Un parfum ieftin si prea strident..In sfarsit pasii numara treptele si merg parca mai repede decat de obicei..Plec acasa..acelasi metrou super plin..Aceleasi fete triste...Aceleasi intrebari si acelasi sentiment ca nu apartin acestor locuri..Ajung acasa si dintr-o data ma simt apartinand...Si cum sa nu ma simt asa cand il vad asteptandu-ma zambind in prag..si m-am delectat cu clatite special facute pt mine, pline cu crema de ciocolata..yummy...Si da..pana si la meci merita sa ma uit atata vreme cat stiu ca asta il face fericit..si asta pentru ca sunt langa el..



1 comment:

Anonymous said...

ce frumoooooossss!!!!!!!!!!!!!!!E bine k ai ajuns in casuta, dar lasa k nici cu aia de la scoala nu mi-e rusine:)) BINE k te-ai dus:)) pierdeai asa ceva, dak iti povestea cineva si nu pricepeai atat de bine ce atmosfera era:))Te-am pupat si mult succes!!!!!