Followers

Wednesday, October 27, 2010

        "If you want others to think you are smart, keep your big fat mouth shut!!! Once you open it, you start sounding stupid & ruin your cover!"  -Dr. House

        Cam asta s-ar putea spune si despre Adriana Iliescu..Nu stiti cine este? Este baba care la 57 de ani s-a gandit ca ar fi bine sa bifeze pe lista ei de must do-uri si conceperea unui copil..Deoarece natura la varsta aia nu ii mai permitea a decis sa gaseasca un doctor la fel de nebun,ipocrit sau doar infometat de bani care sa o ajute sa-si vada visul cu ochii..Copilul s-a nascut si iata ca nelamuriri ei incep sa apara. La 5 ani fetita pe numele ei Eliza e deja eleva in clasa 1. Scoala nu ii aduce insa numai intrebari de genul de ce zboara pasarile sau ce barza m-a adus pe mine..Pe fetita o nedumireste faptul ca mama ei e prea ridata fata de restul mamicilor, ce le iau pe colegele ei de clasa de la scoala. "Eliza mă întreabă câţi ani am. Eu o mint. I-am spus că femeile trecute de 40 de ani nu-şi dezvăluie vârsta", povesteşte Adriana Iliescu. "Fiica mea a înţeles că am născut-o mai târziu, dar că sunt sănătoasă şi am destui bani ca să o cresc", a explica Adriana Iliescu. Povestea halucinanta merge mai departe. Se pare ca doamna ori nu isi da seama de egoismul ei, ori ar fi indicat sa isi faca un control pe la Spitalul 9. Adriana Iliescu are o pensie de 1.000 de lei şi încă predă la Universitate pentru a-şi rotunji veniturile. "Dacă eram tânără, exista riscul să fi fost şomeră sau să fi fost plecată la lucru toată ziua", spune Adriana, încercând să sublinieze partea plină a paharului.
       Cu toate că are 72 de ani şi o viaţă activă, Adriana ar mai vrea să aibă un copil. "E posibil din punctul meu de vedere. Dar nu mă grăbesc. Mă simt bine, sunt sănătoasă şi cred că mai pot face un copil în viitor", a mai spus mama care se consideră în continuare record mondial. "Am certificat de naştere, eu pot să dovedesc că am 72 de ani, dar femeia din India nu are (concurenţa ei - n.r.), aşa că nu poate să susţină că deţine recordul", spune Iliescu.
       Si ce le predati doamna studentilor dumneavoastra? Cum sa faca copiii la varsta la care ar trebui sa se joace cu nepotii? La cum sa isi faca testamentul si sa isi dea la orfelinat copilul? La cum sa isi invete copilul sa faca fata cu bine, fara a fi marginalizat, batjocorit sau marcat psihologic de catre colegii de clasa? La cum sa minta mai bine in privinta mamei lui? Ce veti face cand Eliza va descoperi ca a-ti mintit-o? 




No comments: