Followers

Thursday, February 3, 2011

      Sunt mare fana asos in ceea ce priveste comenzile de incaltaminte si imbracaminte..Acum vreo 3 luni mi-am comandat o pereche de pantofi de la ei si mi-a facut placere profesionalismul lor dar si cat de repede am primit coletul in comparatie cu comenzile de pe alte site-uri..
      Nuanta e foarte frumoasa si merge de minune la fusta de la mango si la camasa de la Zarra. Voi posta poze si cu tinuta asta.. Acum insa stau si ma gandesc care din perechile astea de ghetute sa mi-o comand asta, asta sau asta.
Voi ce ma sfatuiti? Pe care sa o aleg??

9 comments:

Lucia Popa said...

'Neata Yoana !
Super pantofiorii pe care ti i-ai cumparat tu !
Si dintre cele 3 perechi mie cel mai mult imi place cea de a treia pereche ! sunt simpatice foc toate ....

yoana said...

neata si tie..mersi mult..

Lucia Popa said...

nu ai pentru ce !!!
Yoana..am avut si eu mereu o curiozitate! Imi place mult site'ul asos si mie si as vrea sa-mi comand si eu (asta probabil luna viitoare),dar am o nelamurire : cum platesti :-?? ??

yoana said...

cu card visa sau master card

Lucia Popa said...

ah..mersi !

fashion doctor said...

imi plac mult pantofii tai !se potrivesc la orice,blugi,rochii etc,super!!!!din cele trei mie imi plac mult nr1 and nr2. da poti sa le iai pe toate!spune mi te rog ,vine coletul la posta normala?pup

yoana said...

da..se trimite coletul prin posta romana dar oricum ajung destul de repede..adica 2 saptamani in timpul sarbatorilor de iarna ceea ce mi se pare ok..merci mult..:*

fashion doctor said...

mersi!!!!

yoana said...

cu multa placere..:*