Followers

Thursday, February 3, 2011

      Sunt suparata..Aseara am plans mult..Motivul? O plomba sta sa imi cada :( De cand ma stiu am avut probleme cu dantura si asta din cauza carentei de calciu. Tin minte ca pe vremuri (acum hat hat ani in urma) cand eram doar o copila dragalasa si bucalata imi facea o foarte mare placere sa merg la dentist. Si asta pentru ca eram tratata ca o mica printesa. Timpul a trecut, frica s-a instalat odata cu caderea dintilor de lapte..Rad ori de cate ori imi aduc aminte cat statea mama langa mine ca sa trag de un amarat de dinte :)) Innumarat pana la 100 si inapoi, deschis usa si inchis usa, rupt ata de care era legat pretiosul dinte, rugaminti..In final tot un mar reusea sa puna capat chinurilor de convingere. Perioada liceului a venit cu dureri cumplite de masele, cu plombari nereusite si cu multe plansete. Nervi, durere si stress..
       Ajunsesem sa urasc pana si ideea de vizita stomatologica. De vina a fost si dentistul care nu-mi facea anestezie decat din an in pasti, care imi plomba punand mult material ceea ce ducea la sfaramarea in timp a peretilor maselelor.. Si iata ca am ajuns si in anul 3 de facultate, cu cateva masele ramase partial intregi si cu multe gauri in dantura de parca se purtasera lupte grele in gura mea. Am gasit un doctor care mi-a luat la puricat dantura si care m-a facut sa uit de frica. Cum? Vorbind cu mine, dandu-mi detalii despre procedura ce urma sa o aplice, despre ce tratament stomatologic trebuie facut si de ce..A dat dovada de rabdare si tact ceea ce in opinia mea conteaza enorm. Astfel mi-a reparat cariile, mi-a facut doua lucrari de portelan dupa ce mi-a extras maselele faramate, si mi-a povestit si despre implantul dentar. Probabil ca voi apela si la cele doua implanturi de care am nevoie pentru a avea dantura perfecta dar sa depasesc pragul fricii. Inconvenientul este ca el e la Buzau (adica locul meu de nastere) iar eu in capitala, asadar caut dentist rabdator si dragalas :D
     Voi ce probleme stomatologice aveti? Ce fobii aveti cand mergeti la dentist? Cum arata dentistul perfect pentru voi?



       

8 comments:

fashion doctor said...

hai ca m-am amuzat.de ce lumea are frica de dentist?daca vrei,iti recomand eu pe cineva -pe mine.ha ha.glumesc.te pup.fa-ti curaj si rezolva problema la timp ca poti sa dai in alte complicatii.pupici

A.M. said...

eu stiu o tipa stomatolog foarte draguta si finuta in zona liceului hasdeu daca te intereseaza

yoana said...

@ modniza pai numai cand vezi atatea ace, seringi, instrumente ascutite si te gandesti la ce e mai rau :)) pai poate o sa iti fac o vizita :D
@ A.M se ocupa si de pacienti fricosi?

A.M. said...

cum de nu m-am gandit din prima la Modniza?? neuronul asta... nu m-am gandit pentru ca e mai departe de mine si imediat neuronul a facut legatura cu ce stiu prin apropiere, d-asta am zis de tipa unde am fost eu. eu zic sa fugi la ea ;) serios, daca as fi in locul tau nici n-as mai astepta prea mult :D
am tras mult anul trecut cu o masea si mereu cautam scuza ca nu am cu cine sa-l las pe cel mic. dar pana la urma n-am mai rezistat.

yoana said...

o sa ma duc..sa termin cu examenele si ma duc..:)

Denisa said...

si mie imi era frica de dentist cand eram mica, da de 3 ani mi'am gasit dentistul perfect si cabinetul:x
ma uit la televizor in timp ce lucreaza:d
mi'am pus aparat de 1 an, sunt foarte multumita, mai trebuie sa il tin 3 luni cred:x

are manusi roz cu gust de bomboane sau negre:x

de 2 ani nu mai am nici o problema, inainte aveam probleme, carii si ma dureau maselele ingrozitor:d

yoana said...

ma bucur pt tine..la mine se manifesta din nou frica si problema e ca nu pot sa alerg mereu la buzau ca sa imi tratez probleme..asa ca trebuie sa gasesc pe cineva de incredere in bucuresti..:*

Miuri said...

eu te-as sfatui sa mergi la Modniza :) nu o cunosc personal dar cred ca te-ar ajuta mult
te pup