Followers

Tuesday, May 3, 2011

My job.

      Am atat de multe idei zilele astea incat zau daca nu ma surprinde ca nu se bat intre ele pentru spatiu. :)) Stiu ca am neglijat blogul cu bunatati dar la cat si ce mananc zilele astea zau daca aveam ce posta. Incep sa imi revin si asta e bine. Si acum despre my job. De aseara am primit o sansa si culmea e ca o sa fac ceva ce-mi place. 
     E perfect pentru mine. Trebuie sa raspund unor intrebari puse de diversi oameni pe un site, sa lansez intrebari (thread-uri) si in functie de cat lucrez imi castig si banii. Totul se face din comfortabilul meu pat de acasa, programul mi-l fac singura iar seful este foarte prietenos. Asadar dragele mele in afara de job, doua bloguri si s-ar putea chiar si un al treilea gen dating journal imi mai ocup timpul si cu invatat sa ma machiez, facut curatenie, vazut oameni dragi si dating. :D

No comments: