Followers

Saturday, May 7, 2011

Review crema

       Stiti nu ca in ultimul timp am inceput sa folosesc tot felul de creme din frica sa nu imi apara riduri sau sa ma trezesc intr-o zi cu laba gastii pe la ochi. Acum nu ma intelegeti gresit, nu cred ca femeile cu riduri sunt urate, ci doar la 25 de ani cat am nu-mi permit luxul sa arat altfel decat fresh. Si cum nu-mi ajut mai deloc corpul prin somn- bine cel putin ca am marit consumul de lichide-, am zis ca macar prin creme si masti sa il ajut. Si cum am mare noroc ca mama e reprezentant Avon si face comanda de tot felul de creme, seruri si alte tampenii de genul asta, iata cum de vreo luna folosesc zilnic (ma intreb cat m-o tine) crema Renewing Moisture cu complex anti-imbatranire de la Avon.
      Nu srtiu daca ajuta sau nu tenul, dar stiu ca imi place. Lasa pielea moale si hidratata. E perfecta ca baza de machiaj - cel putin pentru mine-, si costa doar 8 lei. Recipientul e dragut si practic. Crema are o textura usoara, intra usor in piele si are un miros placut. Asa ca imi voi face sigur stocul din ea de acum incolo.


No comments: