Followers

Tuesday, May 10, 2011

Review Farmasi

       Stiti deja ca mi-am luat un fond de ten de la Farmasi. Am dat 8 lei pe el, e nuanta nr 2 si promite acoperire completa cu finisare mata, control asupra luciului pielii si rezistenta mare. Ce pot sa spun eu despre el?
      L-am folosit de cand l-am luat zi de zi. Are un miros delicat, ofera acoperire medie (nici nu-mi trebuie mai mare pentru ca am tenul curat), nu imi straluceste fata si nici nu imi mai transpira ceea ce e clar un mare plus, rezista destul de mult daca nu luam in considerare ca se cam ia pe telefon..Una peste alta tenul are un aspect fresh, rezista aproape toata ziua pe tenul meu si clar mi-l voi reachizitiona odata ce il termin. Tubul are 30 de ml, costa 8 lei si trebuie aplicat foarte putin. Eu il aplic cu un buretel :D Pupici

 

No comments: