Followers

Saturday, May 7, 2011

Review Frizz

      Inainte de a pleca acasa de Pasti v-am spus ca m-am intalnit cu scumpa de Stella. O doamna din toate punctele de vedere, o femeie careia Dumnezeu i-a daruit atat frumusete cat si forta de a lua viata asa cum e. Si printre minunatiile primite de la ea erau si doua sticlute de balsam de par. Balsam de par de la Frizz. De atunci il folosesc de fiecare data pe cel anti umiditate.
  Ce promite si pentru ce se foloseste:
- anti umiditate
- hidratant fara a da prea mult volum parului (cam asa cred ca se traduce weightlessly hydrating)
- restabilirea stralucirii
- perfect pentru toate tipurile de par.
Ce spun eu:
 
- perfect pentur tipul meu dificil de par
- lasa parul moale si catifelat
- mirosul este unul de lacramioare
- parul straluceste de parca abia ai iesit de la hair stylist
- nu imi umfla excesiv parul asa cum pateam cu alte balsamuri de par
- parul arata perfect curat si a 3 zi de la spalare, ceea ce evident intr-un oras ca Bucurestiul este un mare plus
- nu trebuie aplicata o cantitate mare
- dupa numai 5 minute de la aplicare poti limpezi si rezultatul este minunat
- tubul este practic si numai bun in cazul in care trebuie sa pleci in vacanta- neocupand mult loc
- are 60 ml dar iti ajunge mai bine de o luna, in situatia in care te speli ca mine de 3 ori pe saptamana si de fiecare aplici balsam
- nu mai am nevoie de placa de par pentru ca dupa ce se usuca parul e perfect drept.
- pe beautyencounter l-am gasit in tub de 8 oz la 24$ ceea e mi se pare ok ca si pret pentru un produs super bun.
 
    Cu siguranta mi-l voi cumpara cand il termin pe acesta.

No comments: