Followers

Wednesday, May 11, 2011

random thoughts...

     am melodii pe repeat..am zilele pe repeat..am lacrimi care se incapataneaza sa vina exact cand mi-as dori sa par puternica..am un suflet care nu vrea sa ma asculte...am inima care indiferent de ce-i spui nu renunta sa te iubeasca...mi-e dor de tine..mi-e dor de noi..mi-e dor de ce a fost si nu mai e..pana si de camasile tale mi-e dor..stiu..suna patetic..suna a cliseu..poate ca insasi viata in doi e un cliseu..
    mi-e dor sa te simt langa mine in pat..mi-e dor sa ma atingi..mi-e dor de tot..ia-mi sufletul si inima si trimite-le inapoi la mine doar dupa ce se vindeca..mi-as dori sa nu mai simt nimic..fiecare zi e un iad..nu ma pot gandi decat la noi, la tine, la acele vremuri cand ma iubeai..mi-e dor..stiu ca poate in timp imi va fi mai bine, dar acum ma doare orice gand, orice spusa, orice sfat..

No comments: