Followers

Wednesday, May 4, 2011

Today

    Nici nu tin minte cand am fost ultima data asa mana sparta pentru mine..just for me..si daca a trebuit sa ies azi cu treaba din casa mi-am zis sa trec si pe la Unirea sa casc ochii..am ajuns acum acasa si am vazut ca am cascat si portofelul luandu-mi tot felul de goodies :D nu ma intind mai mult la vorba si va las cu pozele..Si daca tot am iesit am zis sa va arat si cum mai arat zilele astea si cum ma machiez..pozele sunt facute cu telefonul asa ca please be kind to me..:)) 












- fdt Farmasi  8 lei luat de la Roxana
- oja Farmasi 46   5 lei
- gene false 5 lei + adeziv MAC 10 lei + pensula pt blush 7 lei (de la metrou de la Unirea)
-inel cu pietre in nuante maronii de la Unirea -SIX - 26 lei
- inel Meli Melo multi colorat 14 lei
 

No comments: