Followers

Tuesday, May 10, 2011

Top 5 replici I hate

        Iata ca Miss Soare m-a inspirat sa scriu aceasta postare. E vorba evident de top 5 replici pe care le urasc din toata inima...Replici post despartire pe care nu vreau sa le aud, pe care le urasc cu aceeasi intensitate cu care iubesc acum tacerea celor din jur, pe care le-as scoate din dex, care nu te fac sa te simti mai bine ci din contra.

1. totul va fi bine, timpul te va vindeca..come on. Pe bune? Ei bine acum ma simt shitty si vad totul in negru. Acum e totul foarte rau. Si culmea e ca nu imi pasa cum va fi ziua de maine din moment ce azi simt ca totul inauntrul meu doare, pana si amintirile ma dor. Ma doare creierul pentru ca incerc sa-mi opresc orice gand cat de mic legat de el. Asa ca wtf? Voi mereu ati incetat sa plangeti si sa suferiti doar pentru ca one day totul va fi bine? Ma gandeam eu ca nu..
2. nu era bun pentru tine, meritai mai mult..Ba sa crapi tu maine ca meritam mai mult? Cumva ai idee cat de buna sunt eu sau cat de bun e el? Cumva a fost un concurs in urma caruia s-a stabilit cine e mai bun si cine nu? Hai scuteste-ma..E o replica de doi bani si o stiti si voi..Era perfect pentru mine pentru ca asa il vad eu. Restul shut up.
3. balta e plina de peste, ai de unde alege..Fir-ar el de peste sa fie..Pai cine a zis ca vreau sa aleg vreun peste? Si cine v-a zis ca tine replica asta? Stiti cand va spuneam ca nu suport replicile cheasy? Ei bine asta e una dintre ele. E ieftina, e deplasata si e motiv ca pe urma sa pari fie prefacuta, fie panarama, fie insensibila, fie toate 3 la un loc. so thanks but no thanks.
4. se vede ca nu era el the one pentru tine, dar e si al tau pe undeva..:)) Pe bune? Pe unde? Pe luna? Ca tare as vrea sa stiu ca sa nu mai stau ca proasta sa plang dupa aia care-s nu the one. Si cine stie cine e the one pentru mine? Cum arata, ce calitati are, cum se imbraca, eventual si la ce adresa sta? Poate ca eu nu vreau un print, ci doar un broscoi..Cine poate sti ce imi doresc eu sau cum vad eu cu adevarat barbatul de langa mine? Si de ce toata lumea isi da cu parerea de parca toti il cunosc pe acest mult laudat the one in afara de mine? Sa stea linistit in casuta lui daca tot nu are de gand sa ma gaseasca mai repede.
5. si ultima dar nu cel mai putin tampita replica e: stiam ca nu-i de nasul tau dar nu ti-am spus ca sa nu te suparam :))) Ei acum chiar ca mi-ai dovedit cat de mult tii la mine. Pai in pana mea ppoate ma suparam, poate nu mai vorbeam cu tine, dar trebuia sa-ti spui parerea..Nu asta fac prietenii adevarati? Nu asta inseamna sa tii la cineva si sa nu il pupi in fund si sa-i spui doar lucrurile frumoase pe care vrea sa le auda? Asa ca fuck off ca nu esti cu nimic mai breaza decat el. Minciuna prin omisiune nu e mai putin grava decat iadul prin care trec acum din cauza lui.

      Voi ce replici urati cel mai mult?

No comments: