Followers

Monday, May 9, 2011

Those days song

      Pana joi nu stiu daca voi mai posta ceva serios pe aici..Am unele probleme de sanatate..Nu foarte grave (sper) dar suficient cat sa fiu tinuta la pat in repaos mai mult decat total..Ma mir ca am voie sa ma uit la tv. Si cum afara e o vreme de doar ce-i in sufletul meu egaleaza am gasit si o melodie pe masura. Cat de curand planuiesc o inrosire a parului, dar si ceva dedicat zilei onomastice. Enjoy..


P.S  Daca ajungeti prin Real sunt cateva carti la oferta super tentante..Eu mi-am luat doua :)) Mi-era ca doamne fereste se epuizeaza stocu..Cu 16 lei mi-am luat Inalte si blonde de Jean Echenoz, si Sunetul cuvintelor de Amulya Malladi..Daca mai gasiti Septembrie in Shiraz v-o recomand..E genul de carte pe care nu-ti vine sa o lasi din mana odata ce ai inceput sa o citesti.

No comments: