Followers

Friday, August 13, 2010

cine are..silicon..are!

       Vazusem pe un site de monden un top al celor 5 cele mai siliconate buze de vedete autohtone..Intrucat nu eram total de-acord cu topul respectiv m-am gandit sa fac si eu un top. Asadar si prin urmare iata cum vad eu TOPUL CELOR MAI POMPATE BUZE:

1. Premiul intai cu coronita si fara alte comentarii e acordat ....Marilenei Nitu..Who else?

2. Pe locul 2 al podiumului dupa multe dezbateri si dari cu parerea o asez pe...Denisa de la Bambi
3. Locul 3 (dupa si mai multe dezbateri !!) revine...Andreei Raicu.

4. Urmeaza mentiunile..Deci prima mentiune (si imi place foarte mult de ea) i-o acord Ginei Pistol

5. Locul 5 este ocupat de Sanziana Buruiana (numele spune totul)

6. Urmatoarea pe lista celor cu buze tunate este...Nicoleta Luciu
7. Inca o vedeta tunata este si Andreea Tonciu, fosta pupuza a lui Bahmu

8. O alta diva cu buze aranjate cu ajutorul medicinei moderne este..Andreea Antonescu.

9. Penultimul loc in top ii este destinat Danei Savuica (by the way am citit cartea ei si m-a cam dezamagit..intrebarile erau prea comune, raspunsurile date parca de o eleva de clasa a 12-a)
10. Si finally the last place este ocupat de...ta da ta dam..Simona Senzual..


   Voi cum ati vedea un asemenea top?Ce carti mai cititi?
P.S  Rad cu lacrimi uitandu-ma la Manuel si Manuela pe HBO..Un gay intra in belele incercand sa isi ajute cea mai buna amica..:)) Definitely a must see in order to laugh

No comments: