Followers

Wednesday, August 4, 2010

         Astazi m-am trezit cu un puternic chef de duca...dar vorba lui alex- unde sa te duci cand afara e zapuseala? nu stiu unde dar cert e ca am chef de vazut cladiri vechi, de gustat mancaruri noi, de vazut oameni noi si prietenosi...uff...am chef..si ce daca nu am un ban in buzunar? pot visa..asta a ramas gratuitatea cea mai de pret in zilele astea de criza economica..visez cu ochii deschisi la locuri pline de verdeata, la campii de floarea soarelui, la razele soarelui marocan, la topoganele din parcul de distractii mirabilandia, la plaja andrea din rimini, la strazile suprapopulate ale istanbulului, la rahatul turcesc din bazar, la castelele din salzburg, la ploaia (care m-a tinut in masina) din luxembourg, la ziua nationala a statului san marino, la carnavalul de la venetia, la monumentele arhitecturale din piata vaticanului, la mirosul istoriei scrise in interiorul colloseumului, la muzeele din amsterdam..la tot ce e frumos..la tot ce am vazut de atatea ori..la tot ce as vrea sa vad cu alex..la tot ce nu e de pierdut..
        Voi ce ati vrea sa vedeti?De ce va e dor si ce ati vizita?

No comments: