Followers

Thursday, August 5, 2010


            Vroiam de mult timp sa va povestesc cate ceva despre ce imi place si ce nu, ce ma atrage si multe alte detalii..Am luat exemplu de la Ra si mi-am facut o lista de detalii:

  • desertul meu preferat: clatitele (daca-s facute de alex), inghetata frutta de la gelateria veneziana (ma poarta cu gandul la aroma celei de la Roma :P )
  • gadget-ul meu preferat: Ipod Shuffle (nelipsit cand plec acasa la Buzau)
  • geanta mea preferata e:  Gucci
  • designer preferat: Calvin Klein
  • iubesc camasile de la:    Stradivarius
  • ador rochitele de la Zarra si fustele de la Koton 
  • ador tenisii de la Adidas si blugii de la Lee Cooper
  • ador pantofii de la:Tod's si sandalele de la Stylesnob
  • parfumul preferat: for her – Dior Addict Shine si Dolce & Gabbana Light Blue
  • port cu placere pijamale: cu desene haioase
  • destinatia preferata de vacanta: orice loc cu plaja si departe de Romania
  • oras preferat: e greu de zis..Istanbulul noaptea, Roma ziua, Amsterdamul la inserat, Viena in timpul toamnei, San Marino tot timpul, Venetia pe timpul carnavalului, Meteora pentru liniste
  • muzica preferata: pentru moment Ion Suruceanu- Ce noapte minunata (Alex stie de ce /blush/)
  • ma pasioneaza: cultura, istoria si traditiile musulmane (de aia am facut un an de engleza-araba si invat turca)
  • animal preferat: catelul meu Ricky si mai nou Aby
  • o ciudatenie despre mine: iubescsa ma dau in roller coaster dar am fobie de inaltime /floor/ (mai ales cand merg la Meteora)
  • ma voi reintoarce mereu cu placere in:unul din orasele de mai sus
  • filmul preferat: the ugly truth, he's just not that into you, ice age, the pinguins of madagascar, vicky cristina barcelona (pt peisaje)
  • poet preferat:Mahmuod Darwish
  • daca as putea sa aleg unde sa traiesc, ar fi: oricare alta tara
  • bijuteria preferata: un lantisor cu cruciulita primit de ziua mea de la Alex
  • piatra preferata: safirul
  • imi mai plac:ceasurile (bine recunosc sunt maniaca in privinta lor :D )
  • sport preferat: inotul
  • regret ca nu o vad mai des pe: Madalina si pe mama
  • flori preferate: trandafirii albi si ghioceii
  • imi doresc: sa am o casa a mea undeva la mare
  • cel mai mult imi place sa: gatesc si sa rad cu Alex
  • daca as putea: as calatori toata viata
  • ce imi lipseste cel mai mult acum: un job in domeniul PR-ului sau a politicilor publice, un venit sigur si decent si o masina
  • pare irealizabil: sa am o casa a mea, dar nu imposibil
  • nu inteleg: pitzipoancele, oamenii ingamfati si fatarnici
  • nu pot sa renunt la: telefon
  • sunt dependenta de: internet si iubire
  • nu ies din casa fara: ceas si geanta
  • nu imi plac: spatiile inchise, soarecii si imputitii din ratb
  • cea mai buna prietena: Madalina
  • de mica mi-am dorit sa devin: jurnalista sau doctorita pentru copii
  • visele mele sunt:la fel de nastrusnice ca si mine
  • fruct preferat: marul verde, zmeura
  • mancare preferata: orice face parte din bucataria italieneasca sau marocana
  • amintirea preferata: suportul moral acordat de mama pe perioada licentei, ultimul an :D
  • nu suport: frigul si mitocania
  • nu reusesc: sa nu pun la suflet rautatile gratuite ale celor din jur 
  • incep ziua: dimineata cu o cafea mare in fata

        Voua ce va place? Cum ati completa o astfel de lista?

No comments: