Followers

Friday, August 13, 2010

let's make money

      Cum se mai dau tepe in Romania anului 2010? Mai simplu decat in oricare alta tara, exceptie facand poate cele din lumea a treia (ma gandesc ca alea nu au sistem financiar bancar, dar who knows?everything is possible, right?) sau poate decat in bulgaria (acolo economia bazandu-se foarte tare pe munca adusa la rang de profesie a racketilor). Metoda asadar e pe cat de inventiva pe atat de simpla. 
       Tot ce trebuie sa faci e sa te angajezi la o banca pe un post ce iti permite accesul la informatii privind cardurile clientilor bancii, conturile lor dar si tranzactii efectuate recently. Apoi trebuie sa fii suficient de destept incat sa golesti conturile grase ale clientilor fara sa se prinda cineva din banca sau vreun viciat. Dupa care pleci frumos in concediu de odihna (ca doar ai obosit facand atatea transferuri bancare catre propriul buzunar)./laugh/ intr-una dintre tarile ce nu au incheiat acord de extradare cu Romania. Si cand finally se tr4ezesc si clientii ca nu mai au pe carduri bani nici pentru o chifla. tu deja esti departe, pe un sezlong la plaja, intr-un resort de lux, cu un cosmopolitan alaturi si fara griji cu privire la ziua de maine. 
      Cam asa s-a intamplat zilele astea si cu clientii brasoveni ai bancii Credit Bank Europe din oras. Mai multe aici hotie la banca. By the way imi poate explica cineva de unde avea baba aia de a lesinat atatia bani in banca? Ca banuiesc ca nu ii stransese din pensie, fiind vorba de 30 si ceva de mii de euro.. Cat pamant sa fi vandut ca sa aiba banetul ala? Si nu imi spuneti ca erau pentru inmormantare ca doar nu-si cumpara baba cosciug aurit, model Yves Saint Laurent..Oricum as vrea si eu o bunica asa strangatoare..Poate asa mi-as permite si eu sa imi cumpar un apartament al meu.

No comments: