Followers

Friday, April 1, 2011

Astazi

ma lupt cu Aby care poti jura ca e speriata de bombe atunci cand aude scartaitul usii de la balcon..:)) se piteste, da cu unghiile in mine, plange...nu stiu ce a apucat-o..tot azi am fost pana in real..solo..asadar m-am oprit in fata standului flormar (oauuu cate nuante au..) si cu chiu cu vai mi-am ales o nuanta..un roz dragut si nu foarte strident..data viitoare merg pe albastru :)) o sa vedeti mai incolo cum vine pe unghii..am luat si teapa la raionul de carti..mi-am luat cartea Daliei Sofer- septembrie in shiraz pe care scrie clar 10 lei..la casa insa am dat 11,99 pe ea..asta e..important e ca mi-am luat-o..o vroiam de mult dar ca de obicei cand nu ai bani stai si te uiti..mare minune de nu o sa ma gasiti stand pe cos intre rafturi si citind direct in supermarket :)))
apoi am decis meniul zilei de azi- ciorba de lobota cu zdrente de ou, mancare de praz cu carne de pui si masline, iar la desert nimic.:)) aveam de gand sa fac salam de biscuiti, dar il fac maine..
voi ce mai faceti? Pupici..

No comments: