Followers

Monday, April 18, 2011

Duminica...

| Am văzut| primul sezon din Lie to me..foarte interesant.. |Am ascultat|love songs ..all day long |Am citit| mesaje mai vechi..cateva mailuri.. |Am făcut| un drum pana la gara pentru a-mi lua pachetul trmis de mama, un gratar cu cativa amici |Am mâncat| un mic, doua guri de omleta si o bucatica mica de piept de pui la gratar|Am băut| apa plata si un pahar de vin cu pepsi |Am gândit| ca the forbidden thing is sexier than the allowed one.. |M-am bucurat| ca nu am mai plans, ca brusc am devenit frumusica pentru barbatul pe care-l iubesc  |M-am enervat| nu m-am enervat deloc. |Mi-am dorit| eee..mai multi bani, un nou inceput cu el, un job..etc..|Click| Facebook, Bloguri, e-mail |M-am mirat|ca unii prosti vor muri la fel de prosti..:))

No comments: