Followers

Tuesday, April 12, 2011

Niciodata

      Postarea e inspirata de una similara de pe  blogul Ralucai- my virtual friend-, si trebuie sa recunosc ca mi-a trebuit ceva timp ca sa ma gandesc bine la tot ce nu am facut inca..Asadar niciodata:

Nu am fost in America (nici nu imi doresc prea tare), sau in Asia 
Nu am inotat in ocean- oricare ar fi el..
Nu am sarit cu parasuta
Nu am escaladat un munte
Nu am fost in vreo tabara 
Nu am fost de 1 mai la mare pentru simplu fapt ca nu inteleg ce-i asa special in a merge pe 1 si nu pe 3 de exemplu 
Nu am vazut piramidele
Nu am vazut Parisul desi am fost de 3 ori in Franta
Nu am fost in Rio de Janeiro
Nu mi-au placut spatiile inguste - si de aceea nu mi-au placut nici stradutele mult prea inguste din Venetia
Nu am facut un copil
Nu i-am aratat mamei blogul meu
Nu mi-a placut cum arat (nici cand eram slaba rau)
Nu mi-au placut persoanele care nu ar face voluntariat
Nu mi-a placut sa casc gura prin magazine cu orele :))
Nu am calarit
Nu mi-au placut matematica si fizica
Nu mi-a placut sportul prea tare
Nu am putut sa ma abtin din a da sfaturi- ce bine ar fi fost in unele cazuri
Nu am ajuns in Delta
Nu am mancat melci
Nu am avut un accident de masina


       Voi ce nu ati facut niciodata?

Tag pentru Stella, Miuri, Leya, Honey Bunny, Andreea, LittleD, Alexandra (Iguanitza), A.M.,  Pinkie, Lidia, si toate fetele care mai vor...

No comments: