Followers

Saturday, April 16, 2011

Tag time

      Adina sau LittleD cum o stiu multe dintre voi mi-a dat o tema. Un nou tag. Asadar iata raspunsurile mele:

-3 culori preferate:
     turcoaz, verde si rosu
-3 melodii preferate
 




-3 piese vestimentare preferate
     jeansi, tricouri largi cu umerii goi, rochitele lungi de vara
-3 materii preferate (liceu/ facultate)
pai in liceu eram mereu pe la olimpiadele de engleza si chimie si ma mai atragea romana. La facultate materii preferate au fost politicile publice, managementul serviciilor publice si dreptul civil.
- 3 bauturi preferate
Coca Cola de vanilie (greu de gasit ), Campari Orange si tequilla.
- 3 mancaruri preferate
fructe de mare, salata cu caracatita si scoici, orez chinezesc cu urechi de padure.
- 3 deserturi preferate
inghetata, baclavaua si rahatul turcesc
- 3 calitati
 sincera, corecta si mereu cu sfaturi la mine
- 3 defecte
mult prea sincera, vulnerabila, cu prea mult bun simt
- 3 persoane la care tii foarte mult
nu pot nominaliza...pot spune doar ca mi-as da si viata pentru bunicul meu.
- 3 persoane pe care le urasti
nu urasc pe nimeni indiferent de rau facut la un moment dat..
- 3 obiecte la care nu ai putea renunta
telefonul mobil, laptopul si o carte
- 3 profesori pe care nu-i suporti
pai daca nu-i suport ii evit si ma duc doar la seminarii
- 3 profesori de gasca
doamna fetic de engleza din liceu (suntem prietene si acum), dinca- profu de msp, si vacarelu :))
-3 baieti simpatici de la tine din facultate
care baieti? n-am asa ceva in grupa..:))) glumesc..am baieti dar nu-s simpatici din punctul meu de vedere
-3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
anglia, finlanda si danemarca
- 3 dorinte
pai dorintele nu se spun asa ca shhh...
- 3 chestii cu care te lauzi
am inceput sa am prietene, am inceput sa ma machiez, planific o schimbare de look
-3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci
sa emigrez mai demult, sa ma duc mai des al stomatolog, sa imi fac implantul dentar de care am nevoie
- 3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut
nu regret nimic..asta am invatat pana acum de la viata..sa fac ce imi doresc si sa nu am regrete
- 3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
ca nu am dat la facultatea de jurnalistica, ca nu sunt mai egoista uneori, ca nu pot sta suparata pe cineva care ma raneste

No comments: