Followers

Saturday, April 2, 2011

Dubla constrangere

       Cu toti stiti ca am castigat cartea Dubla Constrangere in cadrul concursului organizat de Beibii. Nu credeam ca vo ifi castigatoare avand in vedere norocul meu :)) Am citit-o in mai putin de doua saptamani. Iata si parerea mea despre carte.
        La inceput credeam ca va fi genul acela de carte care va sta mai mult prin geanta decat in mainile mele. Am trecut de primele randuri si mi-am dat seama ca e o carte interesanta, greu de lasat din maini, o reala poveste de viata. Incadrata de multi critici in categoria thriller psihologic cartea te poarta intr-o calatorie ce nu are cum sa nu te tulbure, iar intreaga sa actiune o vei percepe prin intermediul mintii unei tinere obsedate sa descopere un secret intunecat. Laurel Estabrook lucrează într-un cămin pentru oameni fără adăpost din Burlington, statul Vermont, şi încearcă să-şi vindece cicatricele fizice şi mentale după un atac brutal petrecut cu şapte ani în urmă. După ce primeşte o cutie cu fotografii făcute de Bobbie Crocker, un rezident al adăpostului, recent decedat, devine bântuită de întrebări legate de ceea ce pare să fie o fotografie ce o reprezintă pe ea însăşi chiar în ziua atacului. Laurel urmăreşte viaţa lui Bobbie din copilăria petrecută în lumea celor bogaţi din Long Island – unde şi ea copilărise – până la adăpostul pentru oamenii străzii din Vermont. Finalul este unul cu adevarat neasteptat pe care evident ca va trebui sa il aflati singuri :))
     Verdictul meu:  Cartea merita citita..merita toti banii si evident ca si calificativ ii voi da nota 9/10, asta pentru ca nu da mai multe detalii legate de viata imediata de dupa atac.
 

No comments: