Followers

Wednesday, April 6, 2011

Review Garnier

      Sunt hopeless in ceea ce priveste organizarea postarilor pe blog. Cred ca voi incepe sa imi fac pe agenda planificarea categoriilor de postari. Dar asta cand revin de acasa. Din pacate de maine si pana duminica nu voi avea acces la internet, asa ca daca vreti ne auzim la telefon sau vorbim direct duminica seara. Sper sa fiti cuminti intre timp. Poate de data asta voi face si poze cu ai mei..
     Revenind la titlu m-am gandit ca poate aveti nevoie de un review daca aveti de gand sa va cumparati vreun sampon/ balsam Garnier. Luna trecuta mi-am cumparat un nou sampon avand speranta ca va face minuni. Este vorba de samponul cu menta. A fost in jur de 7 lei si are 400 ml.

Ce promite el:

- o senzatie de prospetime instantanee; un parfum revigorant
- formula pe baza de menta lupta si combate matreata
- o textura lejera, transparenta ca un gel de culoarea apei limpezi.
Ce spun eu despre el:

- simt parul instantaneu aspru, fara stralucire, plin de cocoloase
- are un parfum placut
- imi place culoarea de un albastru intens
- nu are textura de gel, deoarece este apos
- nu mi-a combatut deloc matreata, ba chiar pot spune ca scoate la suprafata cojile
- fara de balsam de par e vai de mama lui de par.
- raportul calitate pret lasa de dorit.

Verdict clar:  Nu il voi reachizitiona.

Balsamul de par de la Garnier cuulei de avocado si unt de karite pentru par uscat/ deteriorat



    Balsamul l-am avut acum vreo 3 luni, luat tot din Real.

Ce promite el:
- nutritie si reparare a firului de par in profunzimea sa
Ce spun eu:

- are un miros extraordinar si rezistent pentru 2 zile in par
- lasa parul moale si usor de coafat
- pret 6,5 lei pentru 250 ml; raport calitate pret perfect
Verdict clar:    L-as cumpara ori de cate ori am nevoie de un balsam bun.

No comments: