Followers

Thursday, April 14, 2011

Tag time

      Am preluat de la Denisa un nou tag- Chestionarul lui Proust. Pare interesant si merita facut.


1. Principalele mele trăsături
 Hmm..Gospodina, obsedata de curatenie, vorbareata.:)))

2. Calitatile pe care doresc să le întîlnesc la un bărbat
Respect si sinceritate.

3. Calitatile pe care le prefer la o femeie
 
Feminitatea, bunul gust, sinceritatea si bunatatea

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Sinceritatea.

5. Principalele mele defecte
 
:))) de unde sa incep? sunt suparacioasa uneori, incapatanata, perfectionista si vulnerabila uneori.

6. Îndeletnicirea mea preferată
:)) Gatitul si cititul..

7. Fericirea pe care mi-o visez
  As fi fericita daca bunicul ar fi sanatos si ar trai inca multi ani de acum incolo, daca mama nu ar mai avea atatea probleme si ghinioane si daca mi-as putea indeplini macar pe jumatate visele

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Prefer sa nu ma gandesc..

9. Locul unde aş vrea să trăiesc
Amsterdam, Viena, Milano, San Marino, sau oricare alt loc minunat

10. Culoarile mele preferate
  Turcoaz, verde, rosu.

11. Floarea care-mi place
Ghiocelul si laleaua

12. Pasărea mea preferată
                                                                       Porumbelul

13. Prozatorii mei preferaţi
Dalia Sofer, Betty Mahmoody, Liviu Rebreanu, etc.

14. Poeţii mei preferaţi
Tozan Alkan

15. Eroii mei preferaţi din literatură
Isaac Amin din Septembrie in Shiraz

16. Eroinele mele preferate din literatură
Betty din Numai cu fiica mea.

17. Compozitorii mei preferaţi
Mozart

18. Pictorii mei preferaţi
Grigorescu

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
mama mea

20. Ce urăsc cel mai mult
nesimtirea si rautatea gratuita

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Feminitatea

22. Cum aş vrea să mor
Alaturi de cei dragi si fara suferinta, demn.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
 
greselile nevinovate si neintentionate

24. Deviza mea
Fa bine daca vrei sa ti se raspunda cu bine.

No comments: