Followers

Sunday, April 3, 2011

random thoughts...

      Nu mai am chef de nimic. As vrea sa merg sa bat in lung si-n lat magazine, cu toate ca nu am nici un ban in buzunar..Mi-as dori sa imi cumpar o rochita, cateva brizbizuri, o pereche de balerini si poate chiar si o pereche de pantaloni cu talie inalta. Imi doresc multe si am multe vise. Se pare ca in ultima vreme numai asta imi permit. Sunt saraca financiar si cu nervii intinsi la maxim. Jonglez intre fericire si tristete maxima, dar nici nu ma plang. As vrea o mie de persoane langa mine si totusi nu as suporta pe nimeni. As vrea sa dau timpul inapoi pe vremea cand mama avea bani pentru toate mofturile mele si totusi prefer sa raman ancorata in prezent pentru ca sunt alt om. Sunt mai buna decat atunci, sunt mai OM...Probabil ca pe vremea aceea nu m-ati fi primit in randurile voastre. Acum ma primiti dar nu ma integrez. Imi doresc sa nu mai spun nu ies ca nu am bani, sau sa nu mai jinduiesc dupa cine stie ce si sa caut pretexte pentru care nu mi-as cumpara acel ceva.
      Nu ma plang, nu mi-e rusine si stiu perfect ca asa cum sunt cine vrea sa ma aiba de prietena ma are. Asta nu costa nimic. Poate doar timp si sentimente. Dar in definitiv ce nu costa?
Pupici,
Ioana.
P.s Iertati-mi vaicarelile dar simteam nevoia sa rabufnesc ca sa nu o iau razna.

No comments: