Followers

Tuesday, April 19, 2011

ROZa de mine e FARMECata

      Acum vreo doua saptamani am primit si eu coletul celor de la Farmec. Cu peripetii pentru ca a livra un pachet la noi inca mai e inteles drept a-l arunca la intamplare. Curierul a ajuns la casa alor mei mai devreme decat credeam si cum eu eram inca in Bucuresti iar ai mei cu treburi prin oras l-am rugat sa intre in curte si sa-l lase pe masa. Dupa ce m-a asigurat ca asa a procedat si i-am dat cnp-ul meu a inchis. Ajung seara in Buzau si ce mi-e dat sa aud? Nimeni nu gasise nici un pachet. Ma pun la 8.30 seara pe o bezna de-ti bagai singur degetele in ochi sa caut prin curte pachetul. Primul care risca sa fie luat la suturi era catelul..Am cautat impreuna cu bunica vreo jumatate de ora..Degeaba. A doua zi dupa ce am terminat treaba la tribunal am sunat la firma de curierat. Am stat in telefon vreo jumatate de ora pana a cautat pe rafturi pachetul un domn, si a ramas ca in 15 minute revine cineva cu un telefon sa-mi spuna unde bantuie pachetul meu. Trebuie sa recunosc ca deja ma luase cu plansete. Ajung acasa si ma pun iar pe cautat de nebuna prin curte. Si ce credeti? Sub masina mamei ud pe jumatate statea aruncat si coletul meu. Bine macar ca nu a patise nimic. Cat despre firma de curierat halal treaba, nu m-au sunat nici in ziua de azi.
     Si iata ce am primit (ca si restul fetelor)- daca nu stiati fac parte din echipa ROZ :D

-crema hidratanta de zi
-lapte vitaminizant demachiant
-ser contur ochi si buze
-20 pliante
-4 autocolante "femeie cu farmec la volan"
-97 mostre creme

    Bineinteles ca primele care au scotocit zambindu-mi cu subinteles au fost mama si bunica..Nu am scapat pana nu le-am dat si lor din mostre si daaa nu au vrut sa fie pozate..:))) Am ajuns in Bucuresti si am impartit si unei amice foarte bune, mamei lu Alex si la cateva vecine. Nu inteleg de ce oamenii fug ca dracu de tamaie cand ii rogi sa faca poze cu mostrele :( 
Iata acum si parerea mea sincera despre produse:

1. Laptele vitaminizant demachiant imi place ca se absoarbe usor in piele, lasand tenul curat si foarte fin. Sau dupa cum spune Alex capeti o piele fina ca de bebelus. Nu trebuie sa insisti frecand produsul pe fata, ci trebuie masat usor si sters cu un buretel demachiant. Curata perfect pana si rimelul meu incapatanat, din cauza caruia ajungeam seara cu ochii rosii incercand sa il iau de pe gene. Si inca un trick in cazul in care nu il stiati: curata perfect lipiciul ramas dupa masacrarea cu benzi depilatoare a parului nedorit de la mustata :)) Asadar cu siguranta imi voi recumpara lapte demachiant odata terminata sticluta din stoc :D
Ambalajul este foarte practic, fiind usor de dozat. Poate fi purtat in geanta fara grija si miroase si foarte frumos. Raportul calitate pret este super ok. Merita toti banii.

2. Crema hidratanta de zi am cedat-o prietenei mele pentru ca pe tenul meu era un pic lipicioasa. Asta nu inseamna insa ca nu isi face treaba. Din contra as putea spune. Face mai multe decat o simpla crema. Este perfecta- din cate stiu de la amica mea- pentru a fi purtata ziua atat simplu cat si sub un strat de fond de ten. Fondul de ten adera chiar mult mai bine si mai usor peste crema. Hidrateaza si lasa pielea fina. Cu siguranta ea o va recumpara.

3. Serul contur pentru ochi si buze. :)) Ei da aici trebuie sa va spun ca nu am apucat sa ma dau cu el decat o data, pentru ca folosesc deja o crema (3 Chenes). Ce pot insa sa spun despre el? Pai lumineaza zona ochilor si o lasa fina. Nu stiu daca ajuta in lupta impotriva ridurilor, dar ajuta tenul sa arate muuult mai bine. E clar ca imi voi cumpara un tub nou de ser cand termin crema. Ambalajul este simplu sub forma de tub, se poate doza usor si are un aspect elegant.


    Voi ati folosit noua gama Gerovital plant? Ati fost multumite de ele?







No comments: