Followers

Wednesday, April 20, 2011

Flormar

      Saptamana trecuta mi-am cumparat inca o oja de la Flormar si anume Super Neon N015. Acum doua zile m-am dat cu ea si trebuie sa spun ca sunt cu adevarat dezamagita. Daca luni m-am dat fara a aplica in prealabil un top coat si mi-a sarit pana seara de pe unghii, luni seara am decis sa ii mai acord o sansa si am aplicat si topcoat. In sticluta arata ca un albastru electric, dar pe unghii e dezastru. E un albastru spalacit, nu rezista mai mult de doua zile pe unghii daca ai treaba de facut- spalat vase, rufe, cusut si alte din astea-, trebuie aplicata in minim 2 straturi ca sa iasa cat de cat ok rezultatul final. Primul strat se da in dungi, asta si din cauza ca oja este destul de apoasa. Singurul lucru pe care il admir e ca in functie de lumina isi schimba nuanta. Astfel daca ziua arata a albastru, seara in casa arata a verde cu reflexe albastre..Sincer nu imi voi mai cumpara nici o oja din gama Neon. Prefer sa dau 3 lei pe o oja Golden Rose decat 6 pe o oja care nu rezista nici 2 zile ca lumea pe unghii.





 P.S  Suze pt calitatea pozelor- sunt facute cu telefonul..Pupici

No comments: