Followers

Sunday, November 28, 2010

       Aseara am fost cu Alex si cu cativa prieteni in Mall-ul de la noi din cartier. Ne-am asezat la o masa mare asteptand comanda de la Spring time si pe cine credeti ca mi-a fost dat sa vad? Pe Daniel de la Marele Castigator..Bine ca pana sa ne asezam il vazusem pe Radu Pietreanu.. Radeau toti de mine ca ce paparazzi sunt..:)) Daniel s-a tuns si are acum o dunga lata de circa doua degete pe tot capul si ce credeti ca facea in mall? Era cu inca doi baieti si sincer nu dadea tarcoale la vreo taverna cu mancare sanatoasa..Prima data s-a dus la un magazin cu mancare chinezeasca, a stat circa 10 minute acolo, iar apoi a trecut la un fast food cu specific american de unde si-a luat un meniu..
      Eu stiam ca daca ai fost eliminat din competitie trebuie sa continui programul de antrenament si dieta si acasa. Se pare insa ca Daniel a uitat de dorinta sa de a fi slab. Pacat..In timpul emisiunii parea dispus sa isi sape colegii numai ca sa fie el in lumina reflectoarelor si sa vada lumea ca el slabeste. Sau poate ca odata pierduta sansa de a lua marele premiu a disparut si dorinta de slabire? Aaa si ca sa nu uit aseara pe la 9.30-10 l-am vazut.

No comments: