Followers

Wednesday, November 10, 2010

     Ieri mi-am facut in sfarsit timp pentru a ma uita la SATC 2..Regret ca nu l-am vazut impreuna cu Mada, dar o sa il revedem cat de curand amandoua. Daca la SATC am plans cand Mr. Big nu a ajuns la timp la nunta, avand second thoughts, la SATC 2 am ras cu lacrimi de ce tampenii putea face Samantha sau de crizele ei hormonale. Umorul, prietenia, pasiunea pentru modă sunt readuse pe ecran cu prisosinţă de “Sex and the City 2”, în timp ce Carrie (Sarah Jessica Parker), Samantha (Kim Cattrall), Charlotte (Kristin Davis) şi Miranda (Cynthia Nixon) muşcă încă o dată din mărul promisiunilor new-yorkeze, trăindu-şi vieţile tumultoase şi poveştile de dragoste într-o urmare cu adevărat strălucitoare.
   Ce se întâmplă după ce spui “DA?”  Viaţa lor de acum este tot ceea ce şi-au dorit, dar n-ar mai fi “Sex and the City” dacă pe fete nu le-ar mai aştepta unele surprize …de data aceasta sub forma unei aventuri glamour, sub soare torid, care le poartă departe de New York, în cel mai luxos, exotic şi captivant loc de pe pământ, unde misterul le iese în cale la fiecare pas.  Este o evadare care vine la momentul potrivit, exact atunci când cele patru prietene încearcă să iasă din rutina rolurilor tradiţionale de neveste, mame, etc. În fond, uneori trebuie să-ţi mai faci de cap cu prietenele! Michael Patrick King este cel care a scris scenariul şi a regizat “Sex and the City 2.”  În rolurile principale ale filmului joacă Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis şi Cynthia Nixon, alături de John Corbett, Chris Noth şi David Eigenberg, Evan Handler, Jason Lewis, Willie Garson şi Mario Cantone.  King împreună cu Sarah Jessica Parker, Darren Star şi John Melfi sunt producătorii filmului.  Toby Emmerich, Richard Brener şi Marcus Viscidi sunt producătorii executivi.  Filmul se bazează pe serialul TV creat de Darren Star, care a fost inspirat după personajele cărţii lui Candace Bushnell. 
    Echipa din spatele camerei de filmat îi include pe mulţi dintre realizatorii tradiţionali ai serialului “Sex and the City”, cum ar fi directorul de imagine John Thomas, scenograful Jeremy Conway, editorul Michael Berenbaum, designer-ul de costume Patricia Field, sau compozitorul Aaron Zigman.
     Nu are sens sa va spun ca decorurile au fost WOW..Ca eu ma regasesc in rolul jucat de Sarah Jessica Parker si ca pe Mada o vad in rolul Mirandei. Voi reveni la purtatul tocurilor si stilul ales de Carrie il voi adapta in timp tinutei mele. Va las sa admirati cateva poze..









P.S   Azi mi-am propus sa vad si Eat, Pray, Love..




1 comment:

Anonymous said...

SUUUUUUUUUUUUUUUUUPER film!!!!!Si mie mi-a placut f mult!Merita sa il vedem impreuna, mai ales k din punct de vedere comportamental imprumutam cate ceva de la simpaticele "dive". Te-am pupat si vizionare placuta in continuare!!!!!!!!!