Followers

Friday, November 26, 2010

        Ce puteti face intr-o seara friguroasa de decembrie? Pai ati putea sa va uitati la filmul de pe prima tv cu Scrooge (ma rog o ecranizare mai recenta) sau ati putea patimi asa cum am facut-o eu..Urasc cele cinci fire de par care imi cresc sub forma a ceea ce noi numim mustata. Le urasc pentru ca sunt rezistente in comparatie cu parul din cap ce cade din ce in ce mai mult-  astea parca sunt cimentate in piele-, pentru ca se vad si pentru ca nu pot sta pitite mai mult timp- de exemplu sa nu creasca pentru sa zicem vreo jumatate de an.:)) 
        Cum eu am pielea sensibila si nu pot sa le epilez cu ceara si pentru ca uit mereu sa imi fac provizii serioase de crema depilatoare- asa cum fac sinistratii provizii de apa si mancare- logic ca trebuie sa indur o adevarata tortura depilandu-ma cu benzi. Ce nu pot eu intelege e de ce intr-un pachet de 10-20 de benzi sunt doar 2-3 servetele speciale pentru a scapa de lipiciul de pe fata? Extrapoland asta se intampla si in cazul benzilor pentru restul corpului. Doar nu suntem o specie ce concureaza la parosenie cu maimutele, astfel incat sa fie cazul sa folosim 10 benzi pentru o mustata..Deci cateva servetele in plus nu strica in cutie..Durerea e mare, puterea de smulgere a firelor de par e redusa- in cazul meu cel putin-, iar durata unui epilat depinde de persoana-in al meu e intre 2 si 3 saptamani. Poate daca sunt copil cuminte putin mai mult..Asadar m-a epilat Alex- fata de killer platit nu imi inspira incredere, dar la cat de bine vad seara era singura solutie:)))-, m-a durut, am ramas cu lipici pe fata si cu pielea inrosita:))..Cum sa iau lipiciul cand nu mai aveam nici un servetel in casa? Dupa trei-patru clatiri cu sapun lichid si demachiant am reusit..Dar roseata trece abia maine..
    Voi cu ce va depilati? Ce solutii aveti pentru indepartarea lipiciului?

No comments: