Followers

Monday, November 1, 2010



     Imi place gingasia ei si felul in care isi compune melodiile..Este una dintre vocile preferate din playlistul meu. M-am bucurat pentru ea cand si-a gasit barbatul mult visat..M-am bucurat si cand am vazut poze cu ea gravida.Din pacate necazurile nu s-au incheiat pentru ea si iubitul ei. Astfel ea a suferit un al doilea avort spontan, fatul de 6 luni neputand fiind salvat. Ieri dimineata Lily a fost dusa de urgenta la spital acuzand grave dureri de stomac. Nici aparatura de specialitate, nici eforturile medicilor si nici rugile celor apropiati celor doi nu au reusit sa salveze bebelusul mult prea mic.
    Acum doi ani focoasa bruneta a trecut printr-o incercare similara, suferind un avort spontan in ianuarie 2008. Pe atunci ea era gravida cu fostul ei iubit Ed Simons de la trupa Chemical Brothers. Ieri pe profilul de Twitter al vedetei era postat urmatorul mesaj: Spuneti o mica rugaciune.Lily este impreuna cu Sam Cooper-actualul ei iubit- din iulie 2009 si mereu spune despre el ca este dragostea vietii ei..Astazi purtatorul de cuvant al cantaretei a confirmat tragedia ce i-a lovit pe cei doi. "Trebuie să confirm cu multă tristeţe că Lily Allen şi iubitul ei, Sam Cooper, au pierdut acest copil. Cuplul a cerut să i se respecte intimitatea în această perioadă dificilă. Nu vor exista alte comentarii".. Ce ar mai fi de spus? Poate doar un Dumnezeu sa il ierte pe micut si lor sa le dea putere sa mearga mai departe.




 

No comments: