Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Breslo dar iata ce i s-a intamplat amicei mele care are produse handmade pe Breslo..
Pentru ca satamana trecuta am fost prinsa de febra targului ce urma in week-end si de cheltuielile aferente, nu am avut timp sa-mi platesc taxa pentru magazin. Asa ca luni de dimineata dupa ce am ajuns la posta in viteza sa trimit niste colete am alergat la banca ca sa platesc taxa pentru magazin si de data aceasta am zis sa o platesc pe o perioada de 6 luni. Le-am scris un mail in care mi-am cerut scuze pentru intarziere si le-am cerut sa-mi deblocheze magazinul deoarece am facut plata pe o perioda de 6 luni. Am primit mesaj ca imi vor debloca contul imediat ce voi trimite si dovada de plata. Pe la ora 13 am facut o poza hartiei primite de la banca (dovada de plata) si le-am trimis pe mail asa cum mi-au cerut. Doar ca de data aceasta nu au mai fost atat de promti. Asa ca pe la ora 16 am trimis un mesaj unei persoane care lureaza acolo , cu care ma intalnisem pentru o sponsorizare. Nu mi-a raspuns la mesaj si nici magazinul nu mi-a fost deblocat.
Azi de dimineata am mai trimis un mail in care ii scriam ca am nevoie sa mi se reconecteze contul pana la amiazazi mai ales ca primisem pe adresa de mail mesaje cum ca as avea 3 comenzi noi din cursul zilei de ieri.
Din pacate nici la aceasta ora nu mi-a fost deblocat contul si nu sunt prima careia i se intampla acest lucru, a patit la fel si o rietena. Asa ca acum le-am trimis un mail putin mai aspru in care mi-am declarat clar nemultumirea fata de cele intamplate.
Cert este ca m-am hotarat sa-mi deschid eu un magazin virtual sa nu ma mai incurec de oameni neseriosi.
Produsele ei si mai multe informatii pe http://marillys.blogspot.com
Azi de dimineata am mai trimis un mail in care ii scriam ca am nevoie sa mi se reconecteze contul pana la amiazazi mai ales ca primisem pe adresa de mail mesaje cum ca as avea 3 comenzi noi din cursul zilei de ieri.
Din pacate nici la aceasta ora nu mi-a fost deblocat contul si nu sunt prima careia i se intampla acest lucru, a patit la fel si o rietena. Asa ca acum le-am trimis un mail putin mai aspru in care mi-am declarat clar nemultumirea fata de cele intamplate.
Cert este ca m-am hotarat sa-mi deschid eu un magazin virtual sa nu ma mai incurec de oameni neseriosi.
Produsele ei si mai multe informatii pe http://marillys.blogspot.com
No comments:
Post a Comment