Followers

Saturday, November 27, 2010

      Ma uitam azi pe site-urile de afara si am dat peste pagina celor de la I.D Sarrieri ( ok recunosc o am in lista de must see-uri lunare)..Aici am gasit pozele noii colectii toamna/iarna 2010/2011..Materiale pretioase precum dantela Chantilly sau matase Georgette, cristale Swarovsky toate fac din noua colectie una perfecta pentru o adevarata printesa de sarbatori. Si sincer cui nu i-ar face placere sa poarte asemenea bijuterii?











      Voua care va plac? Pe care vi le-ati cumpara fara sa stati pe ganduri?

2 comments:

Anonymous said...

Pur si simplu oau!!!Nu as ezita in a cumpara body-ul negru tip corsaj e superb. Te pup si o zi cat mai frumoasa!!!!Spor la proiecte!!!

yoana said...

mie-mi spui?eu mi le-as lua pe toate..:( saru mana.abia astept sa scap de ele.