Followers

Wednesday, November 24, 2010

         Se apropie sfarsitul anului si implicit incepem vrand nevrand sa facem bilanturi, wishlisturi si planuri de viitor care mai de care..Dar astea le lasam pentru alta data..Incepand de azi vom avea o rubrica noua si anume aceea a unei listute in care sa numim 5 produse de beauty fara de care zilele noastre ar fi posomorate..Ideea ne-a venit citind rubrica unei amice ( http://ladysblush.blogspot.com/ ). Asadar iata bunatatile fara de care nu putem sta luna asta:

1. Gelul de ras de la Gillette pentru piele sensibila. Citind pe tub aflam ca ajuta la calmarea pielii si favorizeaza alunecarea aparatului de ras, creand un strat protector anti-frecare; este conceput special pentru pielea sensibila, continand o formula usoara cu aloe..Nu ne asteptam la minuni avand in vedere slaba calitate a aparatelor de ras marca Gillette. Dar asa cum ar spune Dan Diaconescu SOC! gelul e super bun..Si recunosc ca m-am bucurat pe furis si eu de el de cateva ori...:)) In primul rand miroase frumos- nu pot defini mirosul dar e ceva gen crema pentru bebelusi sau sapun citric..Apoi cantitatea necesara pentru a indeparta o barba cu fir teapan e foarte mica- as putea spune ca o cantitate cat o unghie e de ajuns pentru ca se intinde in contact cu apa foarte bine..Pretul este unul de asemenea multumitor- noi am dat pe ea in jur de 13 lei (in Mega Image), dar s-ar putea ca in Cora sau alt hypermarket sa fie mai ieftin..Dupa utilizare pielea ramane foarte fina, indiferent de tipul de ten- uscat, mixt sau gras. Asadar merita toti banii..
2. Rimelul de la Avon- Supercurlacious..Trebuie sa va spun de la inceput ca nu ma asteptam la nimic spectaculos, avand in vedere ca mai folosisem rimeluri de la Avon si nu fusesem multumita deloc..Lipeau genele si imi dadeau un aspect de neingrijire, plus ca la prima lacrima rauri negre imi traversau obrajii. Imi cumparasem acum aproape doi ani la promotie rimelul L' Oreal Lash Architecte si fusese ok, dar se cam uscase-terminase. Asadar am facut comanda si l-am testat fara mult entuziasm..Promitea arcuirea genelor cu pana la 200% si o durata a efectului de pana la 12 ore; arcuirea fiecarei gene in parte, fara a le lipi; lipsa oricaror urme, precum si neincarcarea genelor. Dupa prima aplicare eram deja uimita la maxim..Genele pareau si arcuite si muuult mai lungi..Am mai dat cu periuta o data peste ele si erau numai bune de pozat si pus pe coperta unei reviste glossy..Nu se vedea de la 100 de metri ca sunt data cu rimel, genele avand un aspect natural. Rimelul e destul de incapatanat cand incerc sa il demachiez seara. Periuta se muleaza perfect pe traiectoria data de natura genelor mele, iar pretul este perfect pentru orice buzunar -17 lei la reducere am dat pe el (mi-am facut comanda de inca unul) :)). Si cel mai important e ca daca va apuca plansul puteti sta linistite ca nu curge pe voi..Exact ca in reclama la spuma de par: bucuresti-ploaie-rimelul rezista. Concluzia mea: merita fiecare banut si e un must have in saculetul meu de cosmetice.
3. Crema 3 Chenes antirid. Crema am primit-o odata cu sticlutele de sampon, balsam, tratament de la Phyto..Pana acum a fost in probe si nici nu gasisem prilejul perfect pentru a va povesti despre ea. Probabil ca a intrat frica in mine acum ca mai am o luna si putin pana sa implinesc 25 de ani..Sincer ma sperie gandul dar nu am ce face..Asa ca am inceput de vreo 2 saptamani sa am mai multa grija de tenul meu si de ce mananc, ce imbrac..Parca am luat-o razna..Nici daca faceam 40 de ani nu cred ca eram asa crizata..In fine nu despre fricile mele de copil tamp vroiam sa va scriu acum..Deci crema antirid -care pana acum parea un produs numai bun pentru mama si total inutil pentru mine- dintr-o data mi-a starnit curiozitatea. Am deschis cutiuta (care are un aspect finut) si mi-a placut foarte mult mirosul..Nu pot spune exact a ce miroase, dar mie imi pare in fiecare seara cand o folosesc ca are un nou miros..Par nebuna dar ma face s ama gandesc la un camp plin de flori primavaratice, sau la o cada plina cu spumant de jojoba...Oricum mirosul ei e unul fin, subtil si foarte rafinat. Pe cutie scrie canepa, susan, jojoba, Kollaren, nalba, anason si siliciu..Am citit si despre ce beneficii promite sa aduca asupra tenului- fermitate, reinnoire celulara, efect restructurant si hidratare- si cred ca nu doar le promite, ci le si indeplineste. Asa cum poate am mai spus de-a lungul timpului tenul meu este curat, normal si foarte multumit atunci cand il recompensez cu creme bune. Inainte de a incepe testarea cremei aveam de la un fond de ten marca Avon cateva cosuri pe fata..Ei bine am scapat de ele..Nu stiu daca a fost datorita cremei sau nu, dar cui ii mai pasa? Poate ca multe dintre voi veti spune ca la 24 nu aveti nevoie de crema antirid ca nu aveti riduri..Nimic nu poate fi mai eronat. Nu spun ca aveti, dar e mai bine sa preveniti ridurile de expresie decat sa va confruntati cu ele si sa dati o gramada de bani pe tratamente pentru a scapa de ele. Eu una asta cred. 
     Crema are o nuanta rozalie, o textura fina si onctoasa, cu alte cuvinte combinatia perfecta pentru un produs foarte bun. O folosesc seara imediat dupa demachierea tenului si ce pot spune este ca imi lasa tenul hidratat, fin si foarte placut mirositor. Alex spune ca am mai nou piele de bebe pe fata :)) Iar rezultatul trebuie sa va spun ca dureaza pe toata durata zilei urmatoare. Borcanelul in care este crema are 50 ml dar la cat de putina trebuie aplicata pe fata si linia decolteului credeti-ma ca va ajunge cel putin 2-3 luni de folosire zilnica. Termenul de valabilitate este de un an dupa ce deschideti borcanelul. De retinut este ca nu contine parabeni, continand insa o gramada de uleiuri naturale (uleiul de susan-sursa de vitamina E, uleiul de canepa cu proprietati de regenerare ), antioxidanti, extract de anason - cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice- si extract de soia ce stimuleaza secretia de acid hialuronic si colagen. Pretul este conform cautarilor pe Google (ce ne-am face fara??) in jur de 165-185 de lei pe care i-as da fara ezitare pentru un refill..E deja pe lista de must buy de la inceputul lui 2011. In concluzie va atasez si poza cu ea (nu m-am putut abtine) si v-o recomand din tot sufletul. 
4. Untul de corp Fennel cu piersica. Pentru ca a venit frigul (ce bine ma simt pe vremea asta) trebuie sa ne hidratam si protejam mai atent pielea. Tocmai din aceasta cauza ne-am cumparat untul de corp Fennel..Am dezbatut destul de mult timp in fata raftului pana ne-am decis cu ce aroma sa ne luam, dar in final asta ne-a convins. Il folosim amandoi, eu bucurandu-ma insa de un masaj a la carte de la Alex, el dandu-se singur..:))) E avantajos sa fii fata, nu? Costa in jur de 10 lei in hypermarket si este de provenienta thailandeza. Are un miros puternic si persistent pe piele. Are efect emolient si hidratant, nefiind insa gras. Este perfect absorbit de piele nelasand grasime sau pete pe haine. Nu contine parabeni sau substante toxice, putand fi incadrat in categoria bio. O cutie pare sa ajunga pentru mult timp, nefiind necesara o cantitate mare pentru masaj. Hidratarea este de lunga durata, asa ca vi-l recomand cu drag. Si in acest caz produsul isi merita fiecare ban.
5. Las la urma pentru ca sunt inca in faza de testare (abia ieri am inceput folosirea lor) doua produse care merg perfect impreuna pentru tenul meu. Asadar de la Vichy va prezint apa termala si lotiunea micelara. Voi testa cat de curand si mostra de fond de ten primita. Le-am folosit aseara inainte de culcare in procesul de demachiere. Se sterge fata si decolteul cu lotiunea micelara, se pulverizeaza apa termala si se da cu crema 3 Chenes. In primul rand lotiunea micelara curata tenul foarte bine. Nu e nevoie de foarte multa lotiune pe discheta demachianta. Curata si ultimele urme de mizerie provenita din poluarea de afara. Contine glicerina, extract de trandafir galic si parfum..Nu stiu cat de bun e parfumul din lotiune si sincer nici nu pare prea bio, dar de curatat curata. Costa in jur de 40-50 de lei si ma gandesc sa caut o alternativa mai bio. Daca nu gasesc cu siguranta imi voi cumpara o astfel de lotiune pentru ca merita. A urmat sprayerea de la aproximativ 2 cm departare de fata a apei termale. Surplusul de apa l-am sters cu un servetel dupa aproximativ 2 minute. Se absoarbe foarte bine in piele, aduce o senzatie de aerisire a tenului si de improspatare. Nu stiu daca favorizeaza schimburile celulare si capacitatea de aparare a organismului, sau daca mareste toleranta la nivel cutanat asa cum sustin dermatologii dar stiu ca nu ma mai manca fata..Singurul aspect negativ ar fi ca dupa toata procedura fata imi era curata dar destul de uscata. Solutia salvatoare a venit de la 3 Chenes. Dupa aplicarea cremei am capatat un ten perfect, ca de portelan. Visul meu dintotdeauna. Pielea de bebelus demult dorita era pe fata mea si a ramas si pana acum la locul ei. Per total se merita. Pretul de pe webfarm al apei termale este de doar 23,50 lei pentru tubul de 150 g. Cu siguranta imi voi da comanda de cateva..:P Asadar am gasit solutia perfecta de demachiere..
      Stiu ca trebuia sa ma opresc la 5 produse dar ca bonus pentru ca nu ma pot abtine trebuie sa va spun si voua ca de duminica trecuta am inceput tratamentul pentru gene cu ulei de ricin. In fiecare seara dupa intregul ritual de demachiere aplic cu sarguinta si precizie de sudor pe gene suficient ulei incat genele sa se bucure de hidratare si stimulare pentru a creste lungi si arcuite. Deh nu putem sa ne nastem perfecte, dar putem incerca sa imbunatatim ce ne-a oferit natura.

     Voi ce produse iubiti luna asta? Ce ritual de beauty aveti?



























 

No comments: