Followers

Tuesday, November 30, 2010

        Pentru ca nu am chef de mai nimic azi (nu stiu sincer de ce) m-am decis sa peiau un tag de la amica mea Anda..V-am mai povestit de ea..E una din acele fete pe care le-as lasa oricand sa ma machieze, care stie aproape tot ce e de stiut despre make-up, care te poate scoate din orice problema pe care ai putea-o avea cu make up-ul. Nu exagerez deloc sa stiti..Mi-a castigat intr-un timp foarte scurt increderea totala. 
 
1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?

    Avand in vedere ca mi-am distrus sprancenele la finalul clasei a 8-a, ca in a 9-a imi lua mama primul rimel Miss Sporty waterproof black (am ramas fidela rimelului asta timp de vreo 2-3 ani), ca prima trusa Ruby Rose cu 15 nuante parca am primit-o tot de la mama in clasa a 10-a de Craciun as spune ca in jurul varstei de 15 ani am inceput sa patrund in lumea misterioasa a make-up-ului. Sa nu credeti ca machiajul meu era elaborat..Ma dadeam cu rimel, cu farduri in nuante fie de maro, fie de roz si cam atat..Mult mai tarziu am dat peste trucuri de machiaj, creion dermatograf..Ehehee..Greu cu informatiile astea pe la noi :)))

2. Cum ai devenit pasionata de make-up? 

     Eu sunt de parere ca asta e una din calitatile/ nebuniile cu care te nasti..O ai in sange ca sa spun asa..Ori pui pasiune in machiaj si atunci realizezi adevarate minunatii, ori nu pui si rezultatele sunt catastrofe..Nu stiu sa spun daca sunt din prima categorie sau a doua..De obicei ma opresc la un machiaj simplu- fond de ten, creion, blush, rimel si gloss..Daca vorbim insa de ocazii sau intalniri importante atunci combin tot felul de nuante- frumos sper..Dar asta nu inseamna ca nu urmaresc emisiuni de specialitate sau ca nu citesc sfaturi de pe bloguri dedicate. O persoana informata este o persoana pasionata.
3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?

    Grea alegere, dar incerc sa spun cateva din firmele pe care le-ati gasi in saculetul meu de make-up products: Vichy, Rimmel, L'Oreal, Biotherm, 3 Chenes, Lancome (primit din state)..

4. Ce inseamna make-upul pentru tine?
    Modul meu de exprimare prin care ma diferentiez de alte femei. Cel mai bun mod de a te exprima non verbal si de a le arata altora cata imaginatie ai.

5. Daca ar fi sa porti doar 4 produse pe fata care ar fi?

    Simplu. Exact ce port si acum: fond de ten, rimel, creion si gloss.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?

   Ca e intr-o continua transformare. Ca iti permite sa te reinventezi in fiecare zi, an, sezon.

7. Care este pararea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end? 

   Calitatea de multe ori nu se reflecta in pretul dat pe un produs de make-up. Poti da peste produse miraculoase la preturi modice, sau peste produse dezastruoase la firme de prestigiu. De cele mai multe ori cumperi prestigiul firmei si nu calitatea produsului.

8. Ce sfat ai da unui incepator?

    Sa se uite mult la tutorialele de pe youtube, sa citeasca pe bloguri de specialitate si sa experimenteze. Un esec poate fi un imbold pentru o mare reusita uneori.

9. Ce make-up trend nu ai reusit niciodata sa il intelegi?

    Sunt cateva. Prefer sa pun poze:

a. buzele super tunate




b. sprancenele super subtiri


c. dreadlocks-urile
 


    Ar mai fi cateva dar ma opresc doar la cele majore. :))

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube?

     E foarte utila si o recomand cu caldura.

No comments: